مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:452023-12-25سياسي

کنگره ملی ابن حسام خوسفی در رویداد «از توس تا خوسف»


29 آبان سال 1403 کنکره ملی ابن حسام خوسفی در قالب رویداد « از توس تا خوسف» برگزار می شود و 29 آذر ماه جاری نیز پوستر این کنگره ملی با حضور رییس انجمن مفاخر کشور در تهران رونمایی شد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ چه خوش سرانجامی رقم خورد آن هم در هفته ای که حسن اختتام آن همراه بود با همایش منطقه ای ابن حسام خوسفی درست در همان روزی که چشم از جهان فروبست این شاعر آیینی خطه خراسان و به تعبیر دیگر فردوسی ثانی (29 آبان).

این حسن ختام با آغازی به وسعت ایران همراه خواهد بود آن هم یک سال دیگر درست در روز خوسف و یا همان روز وفات ابن حسام خوسفی.

  این رویداد گسترده به وسعت ایران برگزار می شود طرح فرهنگی از توس تا خوسف با برگزاری رویداد ملی ابن حسام خوسفی ست که یک ماه بعد از برگزاری همایش منطقه ای این شاعر آیینی خراسان جنوبی 29 آذر ماه در پایتخت و با حضور رییس انجمن مفاخر کشور، استاندار و جمعی از شعرا و دیگر مسوولان خراسان جنوبی از پوستر کنگره ملی ابن حسام خوسفی رونمایی به عمل آمد.

پس از آن شامگاه دوم دی ماه با حضور استاندار خراسان جنوبی و دیگر دست اندرکاران، ستاد اجرایی کنگره ملی بزرگداشت ابن حسام خوسفی برگزار شد.

خروج مفاخر خراسان جنوبی از غربت جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در این جلسه اظهارداشت: ابن حسام خوسفی حماسه سرای آیینی خراسان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی ابن حسام خوسفی در رویداد «از توس تا خوسف»

کنگره ملی ابن حسام خوسفی در رویداد «از توس تا خوسف»