مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:552024-01-08فرهنگي

بررسی «افسانه هوش مصنوعی»


نشست نقد و بررسی کتاب «افسانه هوش مصنوعی» نوشته اریک لارسون برگزار می شود.

- نشست نقد و بررسی کتاب افسانه هوش مصنوعی نوشته اریک لارسون برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست روز چهارشنبه، 20 دی از ساعت 18 با حضور محسن میرمهدی - آهنگساز و دکتری علوم ادیان و فلسفه دین از دانشگاه برلین -، حسن عشایری - عصب شناس و روان شناس عصبی و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران - و محمد مظفرپور - مترجم کتاب - در فرهنگسرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی برگزار می شود.

نویسنده درباره ساختار کتاب که از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شده، آورده است: این کتاب برای کسانی مناسب است که گرچه مشتاق دانستن درباره هوش مصنوعی هستند، اما از خود می پرسند، چرا این پدیده همواره سال ها از ما فاصله دارد! اگر فکر می کنید که پیشرفت هوش مصنوعی به سمت ابرهوش اجتناب ناپذیر است و نگرانید که وقتی این امر محقق شد چه باید کرد، این کتاب را بخوانید.

اگرچه نمی توانم اثبات کنم که اربابان هوش مصنوعی هیچ گاه ظاهر نخواهند شد، اما قادرم دلیلی پیش روی شما بگذارم که چشم انداز وقوع این سناریو را به صورتی جدی تضعیف کند.

نویسنده در پیشنهاد خود می نویسد: اکثر شما باید این کتاب را مطالعه کنید؛ اگر راجع به انبوه جاروجنجال های شکل گرفته درباره هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «افسانه هوش مصنوعی»

بررسی «افسانه هوش مصنوعی»