مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:302024-01-10اقتصادي

125 هزار میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری برای 210 پروژه گردشگری خراسان رضوی


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد پروژه های در دست ساخت، تبدیل و توسعه حال حاضر خراسان رضوی حدود 210 پروژه است که حجم سرمایه گذاری این تعداد پروژه با احتساب قیمت زمین، - ساختمان، مجوزها و تجهیزات 125 هزار میلیارد تومان است.

احمد دیناری در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت سرمایه گذاری در بخش گردشگری، اظهار کرد: تعداد پروژه های در دست ساخت، تبدیل و توسعه حال حاضر خراسان رضوی حدود 210 پروژه است که حجم سرمایه گذاری این تعداد پروژه با احتساب قیمت زمین، ساختمان، مجوزها و تجهیزات 125 هزار میلیارد تومان است که در زمان بهره برداری برای حدود 11 هزار نفر ایجاد شغل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در طول دوران ساخت تا زمان بهره برداری این پروژه ها برای 27 هزار نفر شغل موقت ایجاد می شود، اضافه کرد: به طور کلی میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها در سطح استان حدود 50 درصد است و در حال حاضر جایگاه نخست را در میان استان های کشور از نظر حجم سرمایه گذاری پروژه ها نیز به دست آوردیم.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی افزود: بسیاری از افراد از ما سوال می کنند که این پروژه ها در چه افقی به بهره برداری می رسند؛ این پروژه ها پشت سر هم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 هزار میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری برای 210 پروژه گردشگری خراسان رضوی

125 هزار میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری برای 210 پروژه گردشگری خراسان رضوی