مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:402024-01-17بين الملل

قطع کامل شبکه های ارتباطی و اینترنت غزه به دست صهیونیست ها


دفتر اطلاع رسانی دولت غزه با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی شبکه های ارتباطی و اینترنت نوار غزه را برای هفتمین بار در طول این جنگ قطع و مختل کرده، - دفتر اطلاع رسانی دولت غزه با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی شبکه های ارتباطی و اینترنت نوار غزه را برای هفتمین بار در طول این جنگ قطع و مختل کرده، هشدار داد که عملکرد رژیم صهیونیستی باعث وخامت فجایعی می شود که حملاتش در غزه رقم زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر اطلاع رسانی دولت غزه در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی شبکه های ارتباطی و اینترنت نوار غزه را برای هفتمین بار از زمان آغاز حملاتش به این منطقه قطع کرده و از کار انداخته است.

این نهاد گزارش داد، رژیم اشغالگر در چارچوب کشتار جمعی فلسطینی های ساکن نوار غزه، عامدانه شبکه های ارتباطی و اینترنت غزه را به شکل کامل قطع می کند و این جنایت از پنج روز قبل در این منطقه ادامه دارد.

همچنین دفتر اطلاع رسانی دولت غزه تاکید کرد که قطع ارتباطات و اینترنت به معنای وقوع فجایعی است که زندگی فلسطینی ها در نوار غزه را به خطر می اندازد، تعداد زیادی از شهدا و زخمی ها هستند که با قطع ارتباطات، کسی نمی تواند به آنها دسترسی پیدا کند و این امر در کنار تداوم حملات وحشیانه و بمباران مستمر خانه ها و محله های مسکونی، موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع کامل شبکه های ارتباطی و اینترنت غزه به دست صهیونیست ها

قطع کامل شبکه های ارتباطی و اینترنت غزه به دست صهیونیست ها