مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:352023-12-30اقتصادي

تاثیر تبعیض نژادی بر نرخ بالای بیکاری در جامعه عرب های سرزمین های اشغالی


نهادهای رسمی رژیم صهیونیستی بر اساس پژوهش های خود اذعان دارند که در نتیجه تبعیض نژادی علیه فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی نرخ بیکاری بین آنها به دلیل جنگ غزه بیشتر از صهیونیست هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، جنگ غزه خسارات سنگینی به اقتصاد رژیم صهیونیستی وارد و بازار کار این رژیم را به شدت مختل کرده است و اما فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی 1948 بیش ترین آسیب را در سطوح اجتماعی و اقتصادی متحمل شده و از آنجایی که با تبعیض نژادی از سوی مسئولین رژیم صهیونیستی مواجهند، با نرخ بالای بیکاری فقر و ناامنی غذایی مواجهند.

تحقیقی که به تازگی بانک مرکزی رژیم صهیونیستی به طور مشترک با دانشگاه تل آویو در مورد وضعیت بازار کار، بیکاری و مرخصی بدون حقوق کارگران در سرزمین های اشغالی در نتیجه جنگ غزه انجام داده موید این مطلب و نشان دهنده بالاتر بودن نرخ بیکاری در میان کارگران فلسطینی ساکن سرزمین های اشغالی 1948 است.

  میعاری استاد انشگاه تل آویو می گوید نظرسنجی از 525 نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی 1948  نرخ بیکاری در بین کارگران این منطقه به 15 درصد رسیده در حالی که در بین نیروهای کار یهودی، این میزان پنج درصد است و 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر تبعیض نژادی بر نرخ بالای بیکاری در جامعه عرب های سرزمین های اشغالی

تاثیر تبعیض نژادی بر نرخ بالای بیکاری در جامعه عرب های سرزمین های اشغالی