مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:352024-01-02اقتصادي

احداث 136 هکتار شهرک گلخانه ای در فامنین


مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان همدان گفت: با پیگیری های انجام شده و در صورت تخصیص پساب و مجوز حفر چاه، 136 هکتار شهرک گلخانه ای در شهرستان فامنین احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیرعباس کردیان صبح امروز در حاشیه بازدید از گلخانه های شهرستان فامنین از احداث شهرک گلخانه ای 100 هکتاری در روستای فیض آباد فامنین به منظور تولید گل شاخه بریده خبر داد و اظهار کرد: مکاتبات لازم برای اخذ موافقت ها انجام شده است.

  وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم چون برق و گاز برای تحقق این شهرک گلخانه ای فراهم شده است افزود: به منظور تامین آب نیز به دنبال تخصیص پساب فاضلاب هستیم.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجا که پساب برای تولید صیفی جات استفاده نمی شود در این گلخانه گل شاخه بریده تولید می شود که از بازار خوب داخلی و خارجی برخوردار است.

  کردیان در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تنها یک گلخانه گل شاخه بریده در استان فعال است که محصولات خود را قبل از تولید پیش فروش و صادر می کند.

  وی در بخش دیگر به نیاز آبی این شهرک گلخانه ای اشاره کرد و گفت: سالانه 800 هزار متر مکعب نیاز  آبی این شهرک گلخانه ای است که از محل پساب فاضلاب پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 136 هکتار شهرک گلخانه ای در فامنین

احداث 136 هکتار شهرک گلخانه ای در فامنین