مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 07:452023-12-25بين الملل

پیام مهم السنوار درباره دستاوردهای مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر


الجزیره نت مطلع شده که یحیی السنوار، رییس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه طی دو روز گذشته پیامی مهم و طولانی را برای رییس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال و در آن اشاره کرده گردان های عزالدین القسام نبردی شدید، - الجزیره نت مطلع شده که یحیی السنوار، رییس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه طی دو روز گذشته پیامی مهم و طولانی را برای رییس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال و در آن اشاره کرده گردان های عزالدین القسام نبردی شدید، خشن و بی سابقه علیه نیروهای اشغالگر به راه انداخته اند و ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات جانی و تجهیزاتی سنگینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته منابع نزدیک به حماس، السنوار افزوده است گردان های القسام - در طول جنگ زمینی - کمتر از 5000 سرباز و افسر را هدف قرار دادند که یک سوم آنها کشته، یک سوم دیگر به شدت مجروح و یک سوم آخر دچار معلولیت های همیشگی شده اند.

در سطح تجهیزات و خودروهای نظامی نیز 750 دستگاه به طور کامل یا جزیی از بین رفته است.

السنوار گفت که گردان های القسام ارتش اشغالگر را نابود کردند و به راه خود برای درهم شکستن آن ادامه می دهند و تسلیم شروط اشغالگران نمی شوند.

السنور در این پیام از پایداری مردم فلسطین در نوار غزه قدردانی و خاطرنشان کرد که آنها نمونه های بی نظیری از فداکاری، قهرمانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مهم السنوار درباره دستاوردهای مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر

پیام مهم السنوار درباره دستاوردهای مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر