مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:002024-01-20بين الملل

سرمای شدید و یخبندان در آمریکا / 60 نفر جان باختند


رسانه ها و مقامات آمریکا اعلام کردند در پی وقوع سرما و یخبندان شدید در مناطق مختلف این کشور دست کم 60 نفر جان باختند و بیش از 100 میلیون نفر نیز در معرض سرمای شدید قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از ان بی سی نیوز، مقامات آمریکا اعلام کردند که در پی طوفان و سرمای شدید اخیر در مناطق مختلف آمریکا تاکنون دست کم 60 جان باختند و بیش از 100 میلیون نفر نیز همچنان تحت هشدارهای هواشناسی و سرمای قرار دارند.

به نوشته ان بی سی نیوز روز جمعه هشدار بادهای سرد از ایالت مونتانا تا فلوریدا امتداد داشت و هشدار یخ زدگی در سراسر مناطق جنوبی و ساحل خلیج نیز همچنان به قوت خود باقی بود.

مقامات محلی و ایالتی در گفت وگو با ان بی سی نیوز اعلام کردند که تا روز جمعه 60 نفر جان باختند؛ 19 نفر در تنسی، 9 نفر در اورگان، 6 نفر در ایلینوی و می سی سی پی، 5 نفر در ایالت واشنگتن و کنتاکی، 3 نفر در ایالت در نیویورک، 3 نفر در لوییزیانا و 4 نفر نیز در ایالت های آرکانزاس، ویسکانسین، وایومینگ، و نیوهمپشایر جان باختند.

مقامات دولتی همچنین اعلام کردند که تمام دفاتر ایالتی در تنسی روز جمعه به دلیل هوای خطرناک زمستانی تعطیل شدند.

اداره حمل ونقل و زیرساخت های نشویل صراحتاً به ساکنان میوزیک سیتی اعلام کردند که در خانه بمانند، چون وضعیت یخ بندان جاده ها در بدترین حالت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای شدید و یخبندان در آمریکا / 60 نفر جان باختند

سرمای شدید و یخبندان در آمریکا / 60 نفر جان باختند