مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:152023-12-27اجتماعي

شرکت 1200 هنرجو در آزمون جامع و ادواری خوزستان


برپایه اعلام اداره کل ارشاد خوزستان، در نخستین آزمون جامع و چهل و دومین آزمون ادواری خوزستان که در نیمه اول ماه جاری برگزار خواهد شد 1200 هنرجو شرکت می کنند.

- ایسنا/خوزستان برپایه اعلام اداره کل ارشاد خوزستان، در نخستین آزمون جامع و چهل و دومین آزمون ادواری خوزستان که در نیمه اول ماه جاری برگزار خواهد شد 1200 هنرجو شرکت می کنند.

نخستین آزمون های جامع در پنج شهر اهواز، آبادان خرمشهر، ایذه و بهبهان و چهل و دومین آزمون ادواری در مرکز استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آزمون جامع 19 آموزشگاه مهارت آموزی کاردانش فعال که مجوز خود را از این اداره کل گرفته اند در یک سال تحصیلی در سه نوبت برای آزمون های دی ماه، خرداد ماه و شهریور ماه اقدام به ثبت نام علاقه مندان به مهارت های هنری می کنند هنرجویان خود را برای شرکت در این آزمون ها که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با نظارت همکاران ما در استان برگزار می شود آموزش می دهند.

متقاضیان دریافت گواهینامه های مهارتی هنری همچنین می توانند در آزمون ادواری که به صورت مستقل و از طریق سامانه آزمون هنر در ماه های دی خرداد و شهریور برگزار می شوند شرکت کنند.

در نخستین آزمون جامع سال جاری 55 هنرجو در بخش عملی و 72 هنرجو در بخش نظری اهواز 365 هنرجو در بخش عملی و 484 نفر در بخش نظری آبادان 194 نفر در بخش عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 1200 هنرجو در آزمون جامع و ادواری خوزستان

شرکت 1200 هنرجو در آزمون جامع و ادواری خوزستان