مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:402023-12-25سياسي

امیر سیاری: دشمن 2850 بار به خارک حمله کرد


معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه توان برتر موشکی و پهپادی در منطقه هستیم، گفت: به همت متخصصان جوان کشورمان انواع مهمات، پهپاد، موشک و سامانه دفاعی را تولید و بخشی را صادر می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در یادواره 31 شهید دانشگاه نفت در دانشکده نفت آبادان اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57، دشمنی استکبار جهانی با ایران آغاز شد.

جلوگیری از چپاول منابع ملی، شکسته شدن همینه پوشالی استکبار جهانی در منطقه و خاورمیانه از دستاوردهای بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

دشمنان از آن وقت ترفندهای زیادی را برای جلوگیری از رشد انقلاب در دستور کار قرار دارند و سعی داشتند با ایجاد اختلاف قومی و مذهبی و ترور شخصیت های انقلاب به مقاصد شوم خود برسند که موفق نشدند و پس از آن جنگ بزرگی علیه کشور تحمیل کردند.

وی نخستین هدف از تحمیل جنگ علیه کشور را شکست انقلاب و جلوگیری از رشد آن دانست و افزود: تصرف سرزمین و پیدا کردن راه بزرگتر به خلیج فارس از دیگر اهداف شوم صدام بود که به برکت خون شهدا دشمن به اهداف خود نرسید و شکست خورد.

استکبار جهانی بعد از جنگ، تحریم ها را علیه کشور ادامه داد و هر سال دامنه آن را گسترده تر کرد که با حضور مردم هیچگاه اهداف آن ها محقق نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سیاری: دشمن 2850 بار به خارک حمله کرد

امیر سیاری: دشمن 2850 بار به خارک حمله کرد