مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:452024-01-01سياسي

روابط عمومی دستگاه های اقتصادی دستاوردهای دولت را به مردم منعکس کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آمار موفق تیم اقتصادی دولت در استان گفت: دستگاه ها و به ویژه روابط عمومی ها باید بااطلاع رسانی دقیق و به موقع، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آمار موفق تیم اقتصادی دولت در استان گفت: دستگاه ها و به ویژه روابط عمومی ها باید بااطلاع رسانی دقیق و به موقع، اخبار اقدامات دولت را به اطلاع افکار عمومی برسانند.

محمد کلامی در یازدهمین شورای اشتغال استان با اشاره به رسالت سنگین روابط عمومی دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: تهیه گزارش از عملکرد هر دستگاه و ارائه آن به افکار عمومی و مردم جهت امید آفرینی لازم است؛ عملکرد دولت در حوزه اقتصاد استان با وجود همه تنگناها و مشکلات، مطلوب و موفق بوده و توانسته تا حدود زیادی وضعیت اقتصادی استان را ساماندهی کند.

وی بیان کرد: پس از ثبت آمار اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال کشور، صحت سنجی های تلفنی و میدانی و نظارت های بالادستی انجام می شود تا آمار اشتغال واقعی به دست آید.

وی اضافه کرد: میزان تعهد استان در سامانه رصد در حوزه اشتغال زایی بیش از 100 درصد محقق شده و 90 درصد آن نیز راستی آزمایی شده که انتظارداریم با شتاب دستگاه های اجرایی این میزان به 100 درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی دستگاه های اقتصادی دستاوردهای دولت را به مردم منعکس کنند

روابط عمومی دستگاه های اقتصادی دستاوردهای دولت را به مردم منعکس کنند