مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:302023-12-30پزشكي

نکاتی درباره عمل جراحی پلک


جراح و متخصص بیماری ها و زیبایی چشم با بیان اینکه عمل های جراحی زیبایی در دنیا و ایران بسیار مورد اقبال قرار گرفته و جراحی پلک، سومین عمل شایع زیبایی در جهان است، - ایسنا/خراسان شمالی جراح و متخصص بیماری ها و زیبایی چشم با بیان اینکه عمل های جراحی زیبایی در دنیا و ایران بسیار مورد اقبال قرار گرفته و جراحی پلک، سومین عمل شایع زیبایی در جهان است، گفت: انتخاب روش درست جراحی برای هر فرد بسیار مهم است.

دکتر سجاد احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه اولین پله برای انجام جراحی پلک، انتخاب پزشک مناسب است، ادامه داد: هر متخصصی در هر فیلد کاری، عمل های درمانی و زیبایی آن عضو را انجام می دهد.

در جراحی پلک نیز با توجه به حساسیت زیاد پلک و چشم، این عمل باید توسط چشم پزشک و با بیشترین حساسیت، برای تأمین سلامت چشم انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه انجام جراحی چشم توسط متخصصان چشم از عوارض احتمالی جراحی می کاهد، گفت: برای انجام این عمل نیاز است وضعیت چشم و پلک و میزان نفعی که بیمار از جراحی می برد مشخص شود و چنانچه جراحی نیاز نباشد این اقدام انجام نمی شود.

این پزشک متخصص با اشاره به اینکه حجم زیادی از مراجعه کنندگان برای جراحی پلک در گروه سنی بزرگسالان و میانسالان قرار دارند، افزود: جراحی پلک به عنوان یک عمل درمانی از عمل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره عمل جراحی پلک

نکاتی درباره عمل جراحی پلک