مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:502024-01-11اقتصادي

وصول 1295 میلیارد ریال مطالبات بانکی بدهکاران گلستان


دادستان مرکز استان گلستان با بیان اینکه در حوزه حقوق عامه اقدامات خوبی را شاهد بودیم، افزود: استفاده از ابزار قانون برای افزایش بازپس گیری مطالبات بانکی تداوم دارد.

- ایسنا/گلستان دادستان مرکز استان گلستان با بیان اینکه در حوزه حقوق عامه اقدامات خوبی را شاهد بودیم، افزود: استفاده از ابزار قانون برای افزایش بازپس گیری مطالبات بانکی تداوم دارد.

محمود اسپانلو عصر پنج شنبه 21 دی ماه 1402 در همایش فصلی رؤسا و دادستان های سراسر استان گلستان، اظهار کرد: امروز دادستان ها با احساس مسئولیت و بهره مندی از حوزه اختیارات خود، پرچمدار حمایت از تولید در استان هستند و در همین راستا از همه توان خود استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته فقط در بخش وصول مطالبات بانکی، هزار و 295 میلیارد و 500 میلیون ریال از بدهکاران وصول و به بیت المال بازگردانده شد، ادامه داد: استفاده از ابزار قانون برای افزایش بازپس گیری مطالبات تداوم دارد.

دادستان مرکز استان گلستان از تعیین تکلیف 19 هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: سه هزار و 200 دستگاه موتورسیکلت هم در مرحله کارشناسی بوده و در آینده ای نزدیک تعیین تکلیف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 1295 میلیارد ریال مطالبات بانکی بدهکاران گلستان

وصول 1295 میلیارد ریال مطالبات بانکی بدهکاران گلستان