مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:552024-01-20سياسي

اعتراف کاندیدای سابق جمهوری خواه به جرمش در 6 ژانویه


کاندیدای سابق جمهوری خواه برای مجلس نمایندگان آمریکا به جرمش در ماجرای حمله به ساختمان کنگره در تاریخ 6 ژانویه اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، متیوبراکلی که قبلا تلاش زیادی برای برکناری رهبر اکثریت سنای دموکرات ها کرده بود، اکنون به نقشی که در جریان حمله حامیان ترامپ در تاریخ 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا برای حمله به افسران پلیس داشته اعتراف کرده است.

وی به عنوان یکی از نامزدهای سابق جمهوری خواه برای مجلس نمایندگان اعتراف کرده است که در جریان قیام حامیان افراطی دونالد ترامپ در ساختمان کنگره حضور داشته و به افسران پلیس حمله ور شده است.

به گفته مقامات آمریکایی براکلی که 40 سال سن دارد از شهر والدوبروی ایالت مین به واشنگتن دی سی سفر کرده تا در این شورش حضور داشته باشد.

او جز هزاران نفری بود که با هدف جلوگیری از تایید نهایی پیروزی جو بایدن برای حزب دموکرات در انتخابات 2020 به ساختمان کنگره حمله کردند.

وی در توضیح اقداماتی که در آن روز انجام داده گفته است، زمانی که شورشی ها وارد ساختمان شدند او نیز وارد ساختمان کنگره شده و قبل از هر چیزی محل دفتر نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان وقت آمریکا را جویا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف کاندیدای سابق جمهوری خواه به جرمش در 6 ژانویه

اعتراف کاندیدای سابق جمهوری خواه به جرمش در 6 ژانویه