مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:252024-01-01سياسي

کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع سنندج برپا شد


کرسی تلاوت قرآن کریم در راستای اجرای طرح ملی «مسجد پایگاه قرآنی» و با قرائت قاریان شهرستان سنندج و با حضور علاقمندان به کلام وحی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

- ایسنا/کردستان کرسی تلاوت قرآن کریم در راستای اجرای طرح ملی مسجد پایگاه قرآنی و با قرائت قاریان شهرستان سنندج و با حضور علاقمندان به کلام وحی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه سنندج شامگاه گذشته در این محفل معنوی با بیان اینکه قرآن، کتاب انسان سازی است، اظهارکرد: قرآن کتابی است که رستگاری انسان را رقم می زند.

ماموستا فایق رستمی، قرآن کریم را کامل ترین برنامه برای هدایت بشریت عنوان کرد و افزود: این کتاب آسمانی، انسان را از تاریکی های جهل و گمراهی به سوی رستگاری هدایت می کند.

وی به جنبه هایی از اعجاز قرآن کریم اشاره و عنوان کرد: با گذشت یک هزار و 400 سال از نزول قرآن کریم، هنوز آیات و کلمات این کتاب آسمانی تازگی دارد.

امام جمعه سنندج، مسلمانان را به تدبر و تفکر عمیق در قرآن کریم دعوت کرد و گفت: مسلمانان باید بیشتر از این کتاب آسمانی بهره گیرند و نگذارند قرآن در جامعه اسلامی مهجور واقع شود.

ماموستا رستمی، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مردم بی دفاع غزه و کودکان بی گناه فلسطینی بیشتر از 82 روز است در پناه قرآن در برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع سنندج برپا شد

کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع سنندج برپا شد