مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:402024-01-18سياسي

درخواست های مردم دماوند و فیروزکوه در سامانه «سامد» ثبت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان خبرگزاری دانشجو، اسدالله تقی زاده بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان های فیروزکوه و دماوند که با حضور آیت الله ابراهیم رییسی، - درخواست های مردم دماوند و فیروزکوه در سامانه سامد ثبت شد مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: همزمان با سفر رییس جمهور درخواست های مردم فیروزکوه و دماوند در سامانه سامد ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان خبرگزاری دانشجو، اسدالله تقی زاده بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان های فیروزکوه و دماوند که با حضور آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور برگزار شد از تشکیل ستاد پاسخگویی برخط به درخواست های مردمی در سامانه سامد خبر داد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران با اشاره به تشکیل این ستاد گفت: پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباطی مردم با دولت (سامد) انجام شد.

تقی زاده ادامه داد: با توجه به سفر رییس جمهور به شهرستان های فیروز کوه و دماوند پاسخگویی آنلاین و مشاوره و ثبت درخواست های مردمی در سامانه سامد با محوریت نهاد ریاست جمهوری و اداره کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری تهران انجام شد.

مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی اظهار کرد: در این برنامه که همزمان با این سفر صورت گرفت به منظور ثبت درخواست های مردم با رییس جمهور و راهنمایی و مشاوره در ارتباط با موارد اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های مردم دماوند و فیروزکوه در سامانه «سامد» ثبت شد

درخواست های مردم دماوند و فیروزکوه در سامانه «سامد» ثبت شد