مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:452024-01-14حوادث

توفان های دردسرساز در فریمان


رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: با توجه به توفان شن در این شهرستان چندین حادثه رخ داد که نیروهای آتش نشانی برای رفع آن ها بلافاصله اعزام شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: با توجه به توفان شن در این شهرستان چندین حادثه رخ داد که نیروهای آتش نشانی برای رفع آن ها بلافاصله اعزام شدند.

محمد حسن نیکومنش در گفت وگو با ایسنا آتش گرفتن درخت و محبوس شدن چندین نفر از شهروندان فریمانی در آسانسور و مغازه ها را از جمله اثرات اتصال و قطع برق به دلیل وقوع توفان اعلام و خاطرنشان کرد: در پی تماس همشهریان با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی در مورد آتش گرفتن یک اصله درخت کاج بر اثر اتصالی کابل برق، بلافاصله خودروی اطفاء حریق از ایستگاه مرکزی به سرعت به سوی محل حادثه در خیابان امام خمینی(ره) اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه چون سیم های برق از روی درختان کاج عبور می کردند براثر جرقه، درخت را به آتش کشیده بود که بلافاصله هماهنگی های لازم با نیروهای شرکت برق برای قطع جریان برق صورت گرفت.

رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی فریمان با اشاره به اینکه آتش سوزی به دلیل اتصالی کابل برق اتفاق افتاده بود، گفت: پس از قطع کامل جریان برق آتش سوزی درخت اطفاء شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان های دردسرساز در فریمان

توفان های دردسرساز در فریمان