مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:002024-01-16اقتصادي

بودجه 2024 رژیم صهیونیستی با کسری شدید تصویب شد


بودجه اصلاح شده رژیم صهیونیستی برای سال 2024 با توجه به شرایط جنگی این رژیم پس از بحث و درگیری شدید بین وزرا بر سر کاهش بودجه وزارتخانه هایشان تصویب شد.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، کابینه رژیم صهیونیستی پس از کش و قوس و بحث و جدل فراوان میان اعضا با اصلاح بودجه عمومی این رژیم برای سال 2024 موافقت کرد و آن را به دلیل هزینه های جنگ به 582 میلیارد شیکل (156 میلیارد دلار) افزایش داد که 70 میلیارد شیکل (19 میلیارد دلار) نسبت به بودجه اولیه افزایش یافت بنابراین انتظار می رود، کسری بودجه عمومی رژیم صهیونیستی نسبت به قبل از جنگ سه برابر شده و به 6.

6 درصد تولید ناخالص داخلی افزایش یابد.

با توجه به مخالفت وزرا با کاهش بودجه وزارتخانه هایشان و تهدید به عدم حمایت از بودجه در جلسه یکشنبه کابینه، وزارت دارایی رژیم صهیونیستی قبل از تصویب بودجه مجبور به امتیازدهی شد و به کاهش پنج درصدی بودجه های وزارتخانه های مختلف کفایت داد.

به نوشته رسانه های رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و وزیر دارایی او، بزالل اسموتریچ از بیم فروپاشی ائتلاف حاکم و کابینه این رژیم نتوانستند از هزینه احزاب با وجود بحران اقتصادی ناشی از هزینه های جنگ بکاهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 2024 رژیم صهیونیستی با کسری شدید تصویب شد

بودجه 2024 رژیم صهیونیستی با کسری شدید تصویب شد