مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 19:352024-01-02بين الملل

اسقف مسیحیان کاتولیک پاکستان حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد


جوزف ارشد، اسقف اعظم مسیحیان کاتولیک پاکستان در دیدار با هیأت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حملات و جنایات رژیم اشغالگر قدس را علیه غزه محکوم کرد.

- جوزف ارشد، اسقف اعظم مسیحیان کاتولیک پاکستان در دیدار با هیأت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، حملات و جنایات رژیم اشغالگر قدس را علیه غزه محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با میلاد با سعادت حضرت عیسی(ع) و در آغاز سال نو میلادی، هیأتی به سرپرستی احسان خزاعی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان متشکل از مجید مشکی، رایزن جدید فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، حسن ثابت جو، کارشناس فرهنگی، امینی از اساتید و پژوهشگران دانشگاه شهید بهشتی تهران و جمعی دیگر از فعالان فرهنگی با حضور در کلیسای کاتولیک مورد استقبال جوزف ارشد، اسقف اعظم مسیحیان کاتولیک شهرهای اسلام آباد، راولپندی، ایالت خیبر پختونخواه، کشمیر آزاد، گلگیت، بلتستان و بخش هایی از ایالت پنجاب و روحانی مسیحی کریستوفر شرف، معاون مرکز مطالعات مسیحی در شهر راولپندی قرار گرفتند.

در ابتدای این دیدار، خزاعی، رایزن فرهنگی کشورمان ضمن اهدای گل، یادداشت بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در مورد حضرت مسیح(ع) در آیات قرآن کریم را به اسقف مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسقف مسیحیان کاتولیک پاکستان حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

اسقف مسیحیان کاتولیک پاکستان حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد