مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:002024-01-15فرهنگي

معرفی برندگان جوایز منتخب منتقدان/ موفقیت «اوپنهایمر» با 8 برد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، با معرفی برندگان جوایز منتخب منتقدان، «اوپنهایمر» با کسب 8 جایزه برصدر نشست و «باربی» هم 6 جایزه به خانه برد.

- معرفی برندگان جوایز منتخب منتقدان/ موفقیت اوپنهایمر با 8 برد اوپنهایمر با کسب 8 جایزه از جوایز منتخب منتقدان 2024 پیشتاز این رقابت شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، با معرفی برندگان جوایز منتخب منتقدان، اوپنهایمر با کسب 8 جایزه برصدر نشست و باربی هم 6 جایزه به خانه برد.

خرس و بیف هم در بخش های تلویزیونی پیشتاز شدند و هر یک 4جایزه دریافت کردند.

اوپنهایمر با کسب جایزه بهترین فیلم، کارگردانی برای کریستوفر نولان و بازیگر نقش مکمل مرد برای رابرت داونی جونیور، برنده بزرگ این جوایز شد و باربی جایزه بهترین کمدی و بهترین آهنگ را کسب کرد.

این جوایز عنوان بهترین بازیگر زن را به، اما استون برای بیچاره ها داد و پل جیاماتی را برای بازی در جاماندگان به عنوان بهترین بازیگر مرد برگزید.

در بخش تلویزیون شگفتی کمتری وجود داشت، زیرا خرس ، جانشینی و بیف برنده های بزرگی شدند که قابل پیش بینی بود و هر یک به ترتیب جوایز متعدد بازیگری را دریافت کردند و عنوان بهترین سریال های کمدی، سریال درام و سریال کوتاه را مال خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان جوایز منتخب منتقدان/ موفقیت «اوپنهایمر» با 8 برد

معرفی برندگان جوایز منتخب منتقدان/ موفقیت «اوپنهایمر» با 8 برد