مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:002023-12-25اقتصادي

توزیع بیش از 17 هزار بسته یلدانه توسط هلال احمر


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: همزمان با طولانی ترین شب سال، 17 هزار و 151 بسته معیشتی و غذای گرم در قالب طرح یلدانه با مشارکت خیرین و داوطلبان هلال احمر در 17 استان کشور بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،وحید سلیمی، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر گفت: در طرح یلدانه سال 1402 به صورت خودجوش و داوطلبانه و با شعار یلدا برای همه و با مشارکت و همت اعضای داوطلب، خیرین و کارکنان شعب و خانه های هلال، 17 هزار و 151 بسته غذایی و معیشتی تهیه و میان جامعه هدف این طرح توزیع شد.

وی افزود: در این طرح ملی داوطلبانه با تهیه و توزیع اقلامی همچون انواع میوه، آجیل، شیرینی، برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و.

در بسته های معیشتی، در کنار پخت و توزیع غذای گرم، تلاش کردند مهربانی و شادی ویژه این شب را به عنوان سنت دیرین و حسنه ایرانیان، مهمان خانه های اقشار کم برخوردار شود.

سلیمی بیان کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده در یلدانه امسال، بیش از 105 میلیارد و 208 میلیون ریال بوده است و یک هزار و 473 خیر و داوطلب در این طرح در سراسر کسور مشارکت داشتند.

 رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در پایان گفت: اعضای داوطلب با حضور در 133 پایگاه امدادی، اورژانس و آتش نشانی و نیز 148 مرکز و سرای نگهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 17 هزار بسته یلدانه توسط هلال احمر

توزیع بیش از 17 هزار بسته یلدانه توسط هلال احمر