مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:152023-12-31اقتصادي

دادستان بندرعباس: تلاش های امیدوارکننده ای در ایزوایکو در جریان است


در دیدار مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با دادستان بندرعباس، گزارشی از تسویه بدهی های 10 ساله بیمه ای و بانکی و مالیاتی و نیز جذب پروژه های مهم در این مجتمع ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره ایزوایکو امروز با حضور در دفتر دادستانی هرمزگان با عارف اکبری دادستان مرکز هرمزگان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرعامل ایزوایکو در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت قابل توجه مجتمع در نه ماهه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، و همچنین توانمندی ها و فعالیت های انجام گرفته این مجتمع افزود: صنعت دریایی و مجتمع ایزوایکو در زمان تحریم و شرایط بد اقتصادی تمام تلاش خود را جهت پشتیبانی از صنعت حمل و نقل دریایی و صنعت نفت گاز کشور به کار گرفته تا رسالت خود را در این بخش به انجام برساند و به معنای واقعی در راستای اقتصاد مقاوتی حرکت کرده و گام برداشته است که این موضوع حل مشکلات و برداشتن چالشهایی عظیم پیش روی حمل و نقل دریایی کشور را به دنبال داشته است.

مدیر عامل ایزوایکو در ادامه با اشاره به تعمیرات اساسی انواع شناورهای تخصصی و بزرگ، خاطرنشان کرد: تلاش های مهندسان و کارکنان ایزوایکو در مقاطع مختلف باعث تداوم جریان صدور نفت و فراورده های نفتی بوده تا اقتصاد کشور آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان بندرعباس: تلاش های امیدوارکننده ای در ایزوایکو در جریان است

دادستان بندرعباس: تلاش های امیدوارکننده ای در ایزوایکو در جریان است