مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:352023-12-23ورزشي

رالی در ایران کمرنگ شده است


راننده ایرانی حاضر در مسابقات رالی ترکیه از کمرنگ شدن مسابقات رالی در ایران انتقاد کرد و گفت: باتوجه به وجود رانندگانی که داریم، شرایط رالی ایران می تواند بهتر از این باشد.

- ایسنا/کرمانشاه راننده ایرانی حاضر در مسابقات رالی ترکیه از کمرنگ شدن مسابقات رالی در ایران انتقاد کرد و گفت: باتوجه به وجود رانندگانی که داریم، شرایط رالی ایران می تواند بهتر از این باشد.

صابر خسروی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور نزدیک به یک دهه ای خود در مسابقات اتومبیلرانی کشور، اظهار کرد: فعالیتم در مسابقات اتومبیلرانی را با رشته آفرود شروع کردم و دو بار هم قهرمان این رشته در ایران شدم، اما پس از مدتی به رالی علاقمند شده و وارد این رشته شدم.

وی با انتقاد از کمرنگ شدن مسابقات رالی در ایران، افزود: تا چندسال پیش رقابت های رالی با حمایت اسپانسرها و شرکت های خودرو سازی با شور و حرارت زیادی برگزار می شد، اما پس از لغو قانونی که در آن شرکت ها به ازاء حمایت از ورزش از مالیات معاف می شدند، دیگر حمایت چندانی از این رشته نمی شود.

وی از رالی به عنوان یکی از سخت ترین و لذت بخش ترین رشته های ورزشی نام برد و گفت: با توجه به وجود رانندگان خوبی که در این رشته داریم، شرایط رالی ایران می تواند بسیار بهتر از وضعیت فعلی آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رالی در ایران کمرنگ شده است

رالی در ایران کمرنگ شده است