مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:352023-12-24سياسي

صدور بیش از 29 هزار جلد سند مالکیت روستایی در ایلام


رییس ثبت اسناد و املاک استان ایلام گفت: برای 270 روستای استان که نقشه تفکیکی آن تهیه شده است، 29 هزار و 313 جلد سند مالکیت صادر شده است.

- علی مرادپور رییس ثبت اسناد و املاک استان ایلام، عصر یکشنبه 3 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، در مورد طرح حد نگاری در مناطق روستایی گفت: تعداد کل روستاهای بالای 20 خانوار استان تقریباً 375 روستا هستند که با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد 270 روستا که نقشه تفکیکی آن به بنیاد مسکن تهیه و ارسال شده پس از طی تشریفات لازم تعداد 29 هزار و 313 جلد سند مالکیت حدنگار مربوط به اراضی و املاک و بافت مسکونی روستا صادر شده است.

وی یادآور شد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر، تعداد 3 هزار و 339 فقره سند مالکیت حدنگاری صادر شده اما تعداد باقیمانده روستاها که اقدام نشده اند، 100 روستا هستند که از این تعداد 46 روستا در عرصه مالکیت بنیاد مستضعفان است و 50 روستا در حوزه مناطق جنگی که هر کدام قانون خاص خود را دارند و 4 روستا نیز در شرف انجام سند هستند.

مرادپور متذکر شد: یکی از موانع جدی طرح حدنگاری خصوصاً در حدنگاری اراضی کشاورزی متقاضی محور بودن آن ها است، علی رغم آنکه در بحث نقشه برداری کارهای خوبی توسط شرکت های طرف قرارداد انجام شده لیکن برای به نتیجه رسیدن این کارها علاوه بر نقشه برداری اراضی شرکت های ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 29 هزار جلد سند مالکیت روستایی در ایلام

صدور بیش از 29 هزار جلد سند مالکیت روستایی در ایلام