مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:452024-01-17بين الملل

تونل های حماس؛ «کابوس یک رویا»


روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی تازه به عظمت و گستردگی تونل های غزه پرداخته، تونل هایی که صهیونیست ها تصور می کردند به آسانی ویران می شوند اما اکنون به «کابوس» آنها بدل شده اند.

- روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی تازه به عظمت و گستردگی تونل های غزه پرداخته، تونل هایی که صهیونیست ها تصور می کردند به آسانی ویران می شوند اما اکنون به کابوس آنها بدل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشته است: یک تونل در غزه به اندازه ای عریض است که یکی از اعضای جنبش حماس می تواند در آن رانندگی کند.

تونل دیگری به وسعت سه زمین فوتبال است و ارتش اسراییل در زیر خانه یکی از فرماندهان ارشد حماس، پلکان مارپیچی را پیدا کرده که به تونلی به عمق تقریبا منفی هفت طبقه منتهی می شود.

این جزییات و اطلاعات جدید درباره تونل های حماس که برخی توسط ارتش اسراییل کشف شده و برخی دیگر توسط ویدئوها و تصاویر ثبت شده اند، نشان می دهند که چرا این تونل ها تهدید بزرگی برای ارتش محسوب می شوند.

این روزنامه آمریکایی می نویسد: مقامات و سربازان اسراییلی که در تونل ها بوده اند و هم چنین مقامات فعلی و سابق آمریکایی با تجربه در منطقه اذعان می کنند که گستردگی، عمق و کیفیت تونل های ساخته شده توسط حماس آنها را شوکه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل های حماس؛ «کابوس یک رویا»

تونل های حماس؛ «کابوس یک رویا»