مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:502023-12-28فرهنگي

ماجرای ترور حاج قاسم در سریال «ترور» + فیلم


مینی سریال ترور که درباره ترور نافرجام سردار سلیمانی ساخته شده است از پنجشنبه 14 دی 1402 به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، مینی سریال 8 قسمتی ترور به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، نویسندگی آرش قادری و تهیه کنندگی مجتبی امینی قرار است از پنجشنبه 14 دی 1402 به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه یک سیما برود.

ترور از تولیدات سیما فیلم و با مشارکت موسسه اندیشه شهید آوینی درباره ترور نافرجام حاج قاسم سلیمانی، هر هفته پنجشنبه و جمعه بعد از خبر ساعت 21 پخش خواهد شد.

فرهاد قائمیان، انوش معظمی، جعفر دهقان، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ چاپ، حسین شفیعی، داریوش مهربان با حضور محمد حسین لطیفی با هنرمندی هدایت هاشمی و با معرفی شهرام ابراهیمی و نانت تومه  از جمله بازیگران این سریال هستند.

  مجتبی امینی تهیه کننده این مینی سریال درباره بازیگر نقش حاج قاسم گفته بود: در سریال ترور ما در یک ماموریت هستیم و به شخصیت حاج قاسم نمی رسیم و بازیگری  نقش سردار سلیمانی را بازی نمی کند.

مهدی نقویان رییس سیما فیلم نیز درباره ساخت یک سریال از زندگی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفته بود: ان شاءالله با کمک و همراهی مکتب سلیمانی ما شاهد یک سریال کامل از زندگی حاج قاسم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ترور حاج قاسم در سریال «ترور» + فیلم

ماجرای ترور حاج قاسم در سریال «ترور» + فیلم