مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:552024-01-03سياسي

وصیتنانه سردار سلیمانی مایه روشنگری جهانیان است


فرمانده سپاه عاشورا وصیتنانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مایه روشنگری تمام جهانیان قلمداد کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا وصیتنانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مایه روشنگری تمام جهانیان قلمداد کرد.

سردار عباسقلی زاده روز چهارشنبه، 13 دی ماه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، انقلاب اسلامی را موجب بیداری وجدان های خاموش جهانیان عنوان کرد و افزود: مایه افتخار و شادمانی هست که در عصر حاضر در انقلاب اسلامی خدمت می کنیم که موجب تشخیص حق از باطل و شناخت استکبار جهانی شده است.

وی به محکومیت شهادت سردار سلیمانی توسط جهانیان تاکید کرد و افزود: در زمانی که وحشی و جانی ترین فرد کره زمین، ترامپ ملعون دستور شهادت حاج قاسم سلیمانی را داد شاهد خیزش وجدان های خفته جهانیان علیه استکبار جهانی شدیم و در این راستا نیز مردم آزادی خواه دنیا از جمله ایالات متحده آمریکا، انگلیس و اروپا این جنایت را محکوم کردند که یکی از صحنه های صدور انقلاب اسلامی است.

وی جنبه ی دیگر صدور انقلاب اسلامی برای جهانیان را خیزش چند صد میلیونی مردم کشورهای سرتاسر دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی و سردمداران استکبار جهانی قلمداد کرد و گفت: وقتی کودک فلسطینی می گوید که خدا با این مصائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیتنانه سردار سلیمانی مایه روشنگری جهانیان است

وصیتنانه سردار سلیمانی مایه روشنگری جهانیان است