مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 11:202024-01-04سياسي

تجمع مردم شهر یاسوج در محکومیت حادثه تروریستی کرمان


شب گذشته همزمان با سالروز شهادت سردار رشید اسلام ، شهید حاج قاسم سلیمانی و ولادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم گرامیداشتی در حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) شهر یاسوج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی ضمن محکومیت جنایت وحشیانه رژیم منحوس صهیونسیتی اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ویژه برنامه های متعددی را به همت مردم در سراسر استان تدارک دیده بود که بدلیل اقدام وحشیانیه دشمنان انقلاب و اسلام در به شهادت رساندن تعدادی از هموطنان در کرمان تغییراتی در برگزاری این برنامه ها صورت پذیرفت .

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ویژه برنامه ولادت حضرت زهرا (س) در حرم مطهر امامزاده عبدالله یاسوج روبرو حجت الاسلام محسن آتشکار به تبیین جایگاه مقام زن در جامعه و اسلام پرداخت و زن را رکن اصلی جامع اسلامی دانست که احادیث مختلفی در مکتب اسلام در این خصوص بیان شده است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی افزود: در ادامه این برنامه گروه سرود نوجوانان یکی از مدارس استان سرودی در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را اجرا کرد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت و در ادامه پس از مداحی ،با برگزاری مسابقه فرهنگی از تعدادی از شرکت کنندگان تقدیر بعمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردم شهر یاسوج در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

تجمع مردم شهر یاسوج در محکومیت حادثه تروریستی کرمان