مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:552024-01-09ورزشي

تجلیل از ورزشکاران پارآسیایی در شورای شهر پایتخت


در جلسه امروز شورای شهر تهران، به تجلیل رییس شورای شهر مهدی چمران از ورزشکاران پارآسیایی اشاره شد و اقدامی بی سابقه و ارزشمند از سوی شورا خوانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا:در روز گذشته هجدهم دی ماه در مراسم تقدیر از ورزشکاران پارآسیایی  با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران برگزار شد و صبح امروز نیز در جلسه شورای شهر تهران اعضای شورا از این اقدام ارزشمند تجلیل کردند.

محسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران ضمن محکومیت سکوت برخی جوامع اسلامی در برابر غزه از تجلیل ورزشکاران توسط مهدی چمران که 18 دی در برج میلاد برگزار شد، تشکر کرد و این اقدام را ارزشمند دانست در آخر به تقویت ورزش همگانی در تهران اشاره کرد.

محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران  در این رابطه گفت: در سراسر دنیا یکی از وظایف شهرداری حمایت از ورزش است و با توجه به بودجه شورای حمایت که به شهرداری داده شده تقدیر خوبی صورت گرفته است.

همچنین شهرداری به عنوان اولین نهادی که بدون شعار از این عزیزان تشکر کرد اقدام بی سابقه ای انجام داده است.

وی با  اشاره به کسب 131 مدال از طرف 160 ورزشکار پارآسیایی افزود: از اینکه تبعیضی میان این عزیزان و ورزشکاران ملی در تقدیر صورت نگرفته است، قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از ورزشکاران پارآسیایی در شورای شهر پایتخت

تجلیل از ورزشکاران پارآسیایی در شورای شهر پایتخت