مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:252024-01-09ورزشي

آرزوی دیرینه ای که محقق شد


در حالی که والییال خوزستان سال هاست از داشتن تیم لیگ برتری در بخش مردان و زنان محروم است، تیم نفت امیدیه با نایب قهرمانی در رقابت های دسته اول کشور به لیگ برتر صعود کرد.

- ایسنا/خوزستان در حالی که والییال خوزستان سال هاست از داشتن تیم لیگ برتری در بخش مردان و زنان محروم است، تیم نفت امیدیه با نایب قهرمانی در رقابت های دسته اول کشور به لیگ برتر صعود کرد.

مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز یکشنبه در تبریز به پاپان رسید و تیم نفت امیدیه پس از چادرملو اردکان به مقام دومی رسید و مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

آخرین حضور دختران خوزستانی در لیگ برتر والیبال به سال های دور بر می گردد به صورتی که در 12 سال اخیر، استان خوزستان نماینده ای در سطح اول والیبال زنان ایران نداشته است.

در حالی که حضور دختران خوزستانی در لیگ برتر به یک آرزو تبدیل شده بود، این مهم اکنون توسط تیم نفت امیدیه رقم خورد تا حالا خوزستان هم بتواند با حضور در لیگ برتر روزهای بهتری را در این رشته پیش روی خود ببیند.

تیم نفت امیدیه روز گذشته، 18 دی ماه نیز با استقبال مسئولان استانی از جمله مسئولان باشگاه مناطق نفت خیز جنوب و نایب رییس بانوان هیات والیبال خوزستان وارد فرودگاه اهواز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی دیرینه ای که محقق شد

آرزوی دیرینه ای که محقق شد