مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:152023-12-28بين الملل

لاوروف: آینده روشنی برای اتحادیه اروپا نمی بینم


وزیر خارجه روسیه طی مصاحبه ای تلویزیونی، درباره مسائل مختلفی از جمله جنگ اوکراین، عملیات طوفان الاقصی و تنش زایی های آمریکا در تنگه تایوان صحبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (پنجشنبه) گفت که عملیات نظامی ویژه تا خلع سلاح کامل اوکراین، حذف نئونازی ها و سرنگونی رژیم فعلی کی یف ادامه می یابد.

لاوروف در مصاحبه با شبکه روسیا24 ، با بیان اینکه روسیه در سالی که گذشت به طور قابل توجهی قوی تر شده، توضیح داد: کشورهای غربی با تحریم و فشار بر مسکو چیزی جز انسجام مردم روسیه بدست نیاوردند .

وی با بیان اینکه همه کشورها از دلار – که وسیله ای برای تغییر دولت ها در مناطق مختلف جهان است – خسته شده اند، اظهار داشت: اکنون دیگر نمی توان حرکت جهان به سوی نظام اقتصادی عادلانه تر را متوقف کرد .

وزیر خارجه روسیه در این مصاحبه ضمن اشاره به شکست مفتضحانه راهبرد غرب برای تحمیل شکست راهبردی به مسکو، تصریح کرد: آمریکا روسیه را دشمن خود توصیف کرده و اگر چنین باشد، مسکو برای هر تحولی آماده است .

لاوروف درباره ناآرامی ها و آشوب های اخیر در صربستان گفت: غرب سعی کرد صربستان را مجبور به پذیرش اعمال تحریم ها علیه روسیه کند و وقتی که دید چنین اتفاقی نمی افتد، سعی کرد در آنجا کودتا کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: آینده روشنی برای اتحادیه اروپا نمی بینم

لاوروف: آینده روشنی برای اتحادیه اروپا نمی بینم