مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:402024-01-07اقتصادي

خزعلی: زمینه ارتباط بانوان کارآفرین با بازارهای خارجی فراهم شود


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: باید تبلیغ و پشتیبانی مناسب برای توسعه و به دست اوردن بازارهای جهانی توسط بانوان انجام شود.

- ایسنا/زنجان معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: باید تبلیغ و پشتیبانی مناسب برای توسعه و به دست اوردن بازارهای جهانی توسط بانوان انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، انسیه خزعلی دیروز (شنبه 16 دی ماه) در نشست با صنعتگران زن استان زنجان، اظهار کرد: در سفر گذشته رییس جمهور به استان در حوزه بانوان بیشتر تاکید بر حوزه زنان آسیب دیده و مشاغل خانگی داشتیم و 80 درصد وام های مشاغل خانگی به بانوان اختصاص یافته است.

وی افزود: در بخش صنعت این توانمندی وجود دارد که بانوان در صادرات و توسعه صنعت در کشور کار کنند؛ در بخش صادرات باید اقدامات مناسب انجام شود؛ باید زمینه ارتباط بانوان کارآفرین و صنعت گر با خارج از کشور را فراهم کنیم.

این مسئول تصریح کرد: کارهایی مثل گمرک، مالیات و .

را باید پشتیبانی کنیم، در راستای تخفیف مالیاتی تلاش می کنیم.

مواردی مثل کمبود سرمایه اولیه و مکان یک مسئله عام است و همه کسب و کارها آن را مطرح می کنند و امیدواریم با تدابیر در نظر گرفته بانوان سریع تر کار خود را توسعه دهند، حضور بیش از 2 هزار نفر در شهرک های صنعتی خبر خوبی است و نشان از فعال بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: زمینه ارتباط بانوان کارآفرین با بازارهای خارجی فراهم شود

خزعلی: زمینه ارتباط بانوان کارآفرین با بازارهای خارجی فراهم شود