مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:402024-01-19سياسي

شناسایی 1270 مشکل و مسأله در استان همدان/وجود بانک اطلاعات نظام مسائل


دبیر کمیته علمی مجمع بسیجیان استان همدان گفت: با تشکیل 60 کارگروه علمی در شهرستان های استان و در یک سال گذشته حدود 1270 مسأله در استان همدان شناسایی شده که 32 طرح به مرحله عملیاتی رسیده است.

- ایسنا/همدان دبیر کمیته علمی مجمع بسیجیان استان همدان گفت: با تشکیل 60 کارگروه علمی در شهرستان های استان و در یک سال گذشته حدود 1270 مسأله در استان همدان شناسایی شده که 32 طرح به مرحله عملیاتی رسیده است.

حسن فرخی جمعه، 29 دی ماه در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان همدان، با بیان اینکه برای سازماندهی ساختارها و بررسی مشکلات 60 کارگروه در سطح شهرستان ها و 14 گروه موضوعی و تخصصی در استان تشکیل شده است، اظهار کرد: هر کارگروه 25 عضو دارد که متشکل از فرهیختگان بسیجی، هیأت علمی دانشگاه ها و نمایندگان دستگاه های اجرایی است.

نخستین کار این ساختارها و کارگروه ها احصاء و شناسایی مشکلات و مسائل بود که از سال گذشته تاکنون هر کارگروه موظف شد.

20 مسأله را در حوزه تخصصی خود شناسایی کنند و اکنون 1270 مسأله در استان همدان شناسایی شده و بانک اطلاعات نظام مسائل موجود است.

وی با بیان اینکه گام بعدی در کارگروه ها اولویت بندی این مسائل بود و هر کارگروه باید سه اولویت را معرفی می کرد تا این مسائل در کمیته علمی شهرستان و استان آن را بررسی کنند، افزود: بعد از شناسایی و اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1270 مشکل و مسأله در استان همدان/وجود بانک اطلاعات نظام مسائل

شناسایی 1270 مشکل و مسأله در استان همدان/وجود بانک اطلاعات نظام مسائل