مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:252024-01-20سياسي

معاون اول رییس جمهور وارد کامپالا پایتخت اوگاندا شد


معاون اول رییس جمهور که بامداد امروز به منظور شرکت در نوزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد به اوگاندا سفر کرده، وارد کامپالا پایتخت این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور که بامداد امروز به منظور شرکت در نوزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد به اوگاندا سفر کرده، دقایقی قبل با استقبال کریس بانوی مونسی وزیر فناوری اطلاعات این کشور وارد کامپالا پایتخت اوگاندا شد.

مخبر پیش از عزیمت به اوگاندا در فرودگاه مهرآباد تهران و در جمع خبرنگاران، سخنرانی در اجلاس سران جنبش عدم تعهد و تشریح دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوعات مختلف به ویژه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه را از جمله اهداف اصلی این سفر عنوان کرده بود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری این اجلاس و گردهمایی سران کشورهای در حال توسعه بویژه بعد از تحولات غزه و یورش بی سابقه رژیم غاصب صهیونیستی به این منطقه، تصریح کرد: انتظار جمهوری اسلامی ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی و مستقل از خروجی این نشست هماهنگی و همگرایی بیشتر برای توقف جنگ و فشار بر روی رژیم صهیونیستی برای پایان بخشی به سیاست نسل کشی و جنایت علیه بشریت در غزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور وارد کامپالا پایتخت اوگاندا شد

معاون اول رییس جمهور وارد کامپالا پایتخت اوگاندا شد