مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:282024-01-14اقتصادي

افزایش نرخ نفتکش ها به ضرر نفت آمریکا شد


انگیزه اقتصادی برای واردات نفت از منطقه گلف کاست آمریکا به آسیا در پی افزایش هزینه رزرو ابرنفتکش ها در این مسیر در بحبوحه افزایش رزرو این کشتی ها، - انگیزه اقتصادی برای واردات نفت از منطقه گلف کاست آمریکا به آسیا در پی افزایش هزینه رزرو ابرنفتکش ها در این مسیر در بحبوحه افزایش رزرو این کشتی ها، از بین رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با بسته شدن آربیتراژ محموله های نفت آمریکا، پالایشگاه های آسیایی ممکن است بخشی از اختلاف قیمت را با نفت مشابه خاورمیانه جبران کنند، زیرا عربستان سعودی که بزرگترین تولیدکننده این منطقه است، قیمت فروش گریدهای نفتی خود را در فوریه کاهش داده است و انتظار می رود روند مذکور به نفت مناطق دیگر هم سرایت کند.

افزایش تقاضا برای نفت خاورمیانه، ممکن است از قیمت نفت این منطقه حمایت کند.

به گفته معامله گران و طبق داده های شرکت کارگزاری کشتی سیمسون اسپنس اند یونگ ، هزینه اجاره یک نفتکش بزرگ از نوع VLCC که ظرفیت حمل دو میلیون بشکه نفت از آمریکا به آسیا را دارد، از حدود هشت میلیون دلار در هفته گذشته، به حدود 10 میلیون دلار افزایش یافت.

معامله گران اظهار کردند افزایش نرخ کرایه نفتکش ها، نرخ پریمیوم نفت وست تگزاس اینترمدیت از آمریکا را از حدود 2 دلار در هفته گذشته، به بیش از چهار دلار در هر بشکه، در برابر قیمت های دبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ نفتکش ها به ضرر نفت آمریکا شد

افزایش نرخ نفتکش ها به ضرر نفت آمریکا شد