مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:002024-01-15سياسي

نشان «مسئولیت پذیری اجتماعی» رونمایی می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: اولین نشان مسئولیت پذیری اجتماعی در «دومین همایش بین المللی مسئولیت پذیری اجتماعی» رونمایی می شود.

- معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: اولین نشان مسئولیت پذیری اجتماعی در دومین همایش بین المللی مسئولیت پذیری اجتماعی رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شهبازی در نشست خبری دهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مسئولیت پذیری اجتماعی که صبح دوشنبه 25 بهمن ماه در سازمان مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: دهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مسئولیت پذیری اجتماعی، یکم بهمن ماه در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی تهران و تهران دومین همایش بین المللی مسئولیت پذیری اجتماعی را برگزار می کنند، گفت: اولین نشان مسئولیت پذیری اجتماعی در این همایش رونمایی می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تصریح کرد: این مرکز آموزشی به عنوان آموزش عالی کشور و پیشرو علم در کشور با اجماع نظرات نخبگان در داخل دانشگاه تهران طی 2 سالی است که با توجه به تثبیت خود در کشور از موضوعات کمی، جایگاه در نمایه های خاص و جایگاه های علمی خاص که دانشگاه های دیگر دنبال آن هستند، عبور کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان «مسئولیت پذیری اجتماعی» رونمایی می شود

نشان «مسئولیت پذیری اجتماعی» رونمایی می شود