مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 00:202023-12-24سياسي

حماسه ششم بهمن آمل نماد استکبارستیزی دیار علویان است


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: حماسه ششم بهمن آمل نمادی از حماسه ایران اسلامی توسط مردم این دیار است و افتخارات این حماسه بر کسی پوشیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، قاسم عزیززاده گرجی یک شنبه شب در دیدار صمیمانه با خانواده شهدا، فعالان سیاسی و اجتماعی این شهرستان، اظهار کرد: اهل بیت و معصومان باید الگوی مان در زندگی فردی و اجتماعی باشند و مسیر زندگی درست و صحیح خود را در زندگی اهل بیت بیابیم.

وی با اشاره به شهادت حدود 20 هزار شهید در حملات وحشیانه رژیم صهیونیست به مردم بیگناه نوار غزه، افزود: بیش از 70 درصد شهدا از بین  زنان و کودکان بودند و ما هم این حرکت وحشیانه رژیم منحوس کودک کش صهیونیستی را محکوم می کنیم و علاوه بر حمایت از مردم فلسطین انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام می کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به هجدهمین سفر استاندار مازندران و 80 مدیر و مسوول ستادی، تصریح کرد: خیلی از شهرستان ها متاثر از این شهرستان تاریخ ساز بوده و هستند و در عرصه های مختلف آمل توفیقات بسیار خوبی را کسب کرده و حرف زیادی برای گفتن دارد.

عزیززاده گرجی با اعلام اینکه با حضور استاندار و 80 مدیر ستادی آمدیم تا دغدغه ها را پیگیری کرده و به سرانجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه ششم بهمن آمل نماد استکبارستیزی دیار علویان است

حماسه ششم بهمن آمل نماد استکبارستیزی دیار علویان است