مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:452024-01-07سياسي

همه دستگاه های اجرایی باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: 11 اسفندماه سال جاری 2 انتخابات مهم داریم که آموزش و پرورش نقش اساسی در اجرایی کردن چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات مدنظر رهبری را برعهده دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تمام فرآیند های انتخابات برابر قانون در این استان انجام شده است و تعامل عوامل اجرایی شهرستان ها با ستاد انتخابات انجام شده است.

وی با بیان اینکه همه تلاش دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید در راستای مشارکت حداکثری و همگانی مردم در انتخابات باشد، افزود: همه معلمان، دانش آموزان رای اولی، دبستانی ها می توانند در افزایش مشارکت در انتخابات موثر باشند.

حسین میرزایی عنوان کرد: ظرفیت آموزش و پرورش یک ظرفیت عظیمی است که باید برای رأی اولی ها یک برنامه همراه با خلاقیت برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: باید برای دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن برنامه های ویژه ای طراحی شود زیرا باعث و حدت و همدلی بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه های اجرایی باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

همه دستگاه های اجرایی باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند