مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:502024-01-07سياسي

زندگی مسالمت آمیز ادیان در ایران نمونه بارز الگوی آرمانی برای دنیا است


امام جمعه اردبیل در دیدار با مدیر بنیاد بین المللی رضوی و جمعی از دست اندرکاران و نمایندگان ادیان گفت: زندگی مسالمت آمیز بین ادیان، اقوام و مذاهب در ایران یک الگوی آرمانی برای دنیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با مدیر بنیاد بین المللی رضوی و جمعی از دست اندرکاران و نمایندگان ادیان ضمن استقبال از نفس موضوع گفتگو میان ادیان اظهار کرد: یکی از کار های پر برکت آستان قدس این است که زمانی تصمیم گرفت به هر یک از استان ها موضوعی از موضوعات مربوط به علی بن موسی الرضا را محول کند تا کار فرهنگی روی آن صورت پذیرد و استان اردبیل در آن زمان موضوع پیشنهاد شده را نپذیرفت و خود استان موضوع مناظرات رضوی را انتخاب کرد.

وی افزود: مسئله مناظره بسیار خطیر است و اهمیت موضوع به گونه ای است که نباید این برنامه تنها در اردبیل برگزار شود و بایستی در سطح کلان و در سطح کشور و بلکه به صورت بین المللی برگزار شود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ما طی سال های گذشته برکات، مقالات و تحقیقات خوبی در این زمینه داشتیم، ضمن تشریح مصادیقی از گره های ذهنی ممکن بین ادیان مختلف، ادامه داد: الان نماینده دیانت مسیحی در این مجلس حضور دارد و او ممکن است با من به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی مسالمت آمیز ادیان در ایران نمونه بارز الگوی آرمانی برای دنیا است

زندگی مسالمت آمیز ادیان در ایران نمونه بارز الگوی آرمانی برای دنیا است