مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:052024-01-19بين الملل

آمریکا: ماهیت تهدید کره شمالی با توجه به همکاری روسیه می تواند «به شدت» تغییر کند


مدیر ارشد کنترل تسلیحات کاخ سفید گفت: ماهیت تهدید امنیتی ناشی از کره شمالی ممکن است در دهه آینده در نتیجه همکاری بی سابقه این کشور با روسیه به شدت تغییر کند.

- آمریکا: ماهیت تهدید کره شمالی با توجه به همکاری روسیه می تواند به شدت تغییر کند مدیر ارشد کنترل تسلیحات کاخ سفید گفت: ماهیت تهدید امنیتی ناشی از کره شمالی ممکن است در دهه آینده در نتیجه همکاری بی سابقه این کشور با روسیه به شدت تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرانای وادی مدیر ارشد کنترل تسلیحات کاخ سفید به مرکز مطالعات بین الملل و استراتژیک واشنگتن گفت: آنچه ما بین روسیه و کره شمالی می بینیم سطح بی سابقه همکاری در حوزه نظامی است.

این امر بی سابقه است ما سابق بر این شاهد چنین سطحی از همکاری نظامی بین پیونگ یانگ و مسکو نبوده ایم.

به نقل از خبرگزاری رویترز، این مقام مسئول کاخ سفید افزود: لازم است هم به کمک کره شمالی مجهز به سلاح هسته ای به روسیه در جنگ با اوکراین که عمدتا در قالب سامانه های موشکی است و هم سایر جوانب و حوزه هایی که پیونگ یانگ می تواند به مسکو کمک کند، توجه شود.

چگونه این رویه می تواند توانایی های کره شمالی را بهبود بخشد؟ این چه معنایی برای وضعیت بازدارندگی گسترده آمریکا در منطقه با کره و ژاپن دارد؟ مدیر ارشد کنترل تسلیحات کاخ سفید خاطرنشان کرد: به نظر من، ماهیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: ماهیت تهدید کره شمالی با توجه به همکاری روسیه می تواند «به شدت» تغییر کند

آمریکا: ماهیت تهدید کره شمالی با توجه به همکاری روسیه می تواند «به شدت» تغییر کند