مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:252023-12-27سياسي

شیوه تربیتی ام البنین(س) به درس نامه تبدیل شود


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: نیاز داریم پژوهشگران و استادان شیوه های مدیریت خانه، تربیت فرزند، ارتباط با فرزند و جریان آموزش عملی ولایت در خانه را از سبک زندگی حضرت ام البنین(س) استخراج و شیوه تربیتی ایشان درس نامه .

- معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان: شیوه تربیتی ام البنین(س) به درس نامه تبدیل شود ایسنا/لرستان معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: نیاز داریم پژوهشگران و استادان شیوه های مدیریت خانه، تربیت فرزند، ارتباط با فرزند و جریان آموزش عملی ولایت در خانه را از سبک زندگی حضرت ام البنین(س) استخراج و شیوه تربیتی ایشان درس نامه و در منابع جذب آموزش خانواده گنجانده شود.

حجت الاسلام امین فاطمی نیک، در گفت وگو با ایسنا، با تسلیت سالروز شهادت حضرت ام البنین(س)، گفت: بانوی مکرم فاطمه کلابیه مشهور به ام البنین همسر امام علی(ع) و مادر حضرت ابوالفضل(ع) است.

وی با بیان اینکه حضرت ام البنین(س) ‏فرزندانی ولایت پذیر و پیرو محض ولایت تربیت کرده و امروزه ‏الگویی تمام عیار برای مادران شهدای ما به حساب می آید، افزود: امام علی(ع) 10 تا 12 سال پس از شهادت حضرت فاطمه(س) به برادرش عقیل که نسب شناس بود سپرد تا ‏زنی را برای همسری ایشان پیدا کند و سفارش کرد که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه تربیتی ام البنین(س) به درس نامه تبدیل شود

شیوه تربیتی ام البنین(س) به درس نامه تبدیل شود