مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:462024-01-18فرهنگي

اختتامیه جشنواره بین المللی اعتکاف در خرم آباد برگزار شد


آیین اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی اعتکاف با حضورمهمانان خارجی، ملی و استانی در بخش های علمی و فرهنگی هنری به میزبانی شهر خرم آباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی اعتکاف با حضور مهمانان خارجی و چندین مهمان ملی و استانی در بخش های علمی و فرهنگی هنری به میزبانی شهر خرم آباد برگزار شد.

  هفتمین جشنواره بین المللی اعتکاف در 2 بخش علمی و ادبی هنری برگزار شده که مراسم اختتامیه بخش ادبی هنری آن در خرم آباد برگزار شد.

از زمان برگزاری اولین جشنواره اعتکاف در سال 1391 تا کنون شش جشنواره برگزار شده که اختتامیه آنها در این مدت در قم و تهران برگزار شده است.

  در این جشنواره و در بخش علمی و ادبی آثاری شرکت داده شده اند که در قالب 11 جلد به زبان های فارسی و عربی گردآوری شده و رونمایی شدند.

  گفتنی است آثار هنری حاضر در این جشنواره نیز در قالب نرم افزار آماده استفاده است این جشنواره با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگان ولی فقیه در استان های لرستان و زنجان، استاندار لرستان، دبیر جشنواره اعتکاف کشور، چهره هایی از علما و اساتید حوزه و دانشگاه، محققین و پژوهشگران داخلی و سایر کشورهای مسلمان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره بین المللی اعتکاف در خرم آباد برگزار شد

اختتامیه جشنواره بین المللی اعتکاف در خرم آباد برگزار شد