مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:002024-01-20سياسي

جهاد امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور است


عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور است، گفت: روحانیت می تواند در این عرصه ورود مناسبی داشته و به بیان دستاوردها و واقعیت ها بپردازد تا از القائات شبهات دشمنان جلوگیری کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی فضائلی، امروز در همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در مشهد مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاست داخلی کشور است، اظهار کرد: در یازدهم اسفندماه امسال، دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم.

وی ابراز داشت: موضوع انتخابات اگرچه همواره مورد تأکید رهبر انقلاب بوده؛ ولی اگر نگوییم بی سابقه، کم سابقه بوده که ایشان زودتر از دفعات قبل، باب سخن درباره انتخابات را باز کردند و این ورود زودهنگام، نیازمند تأمل است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ایران قوی یک سیستم کلان است، افزود: همه آحاد مردم، علاقمند به قوی بودن ایران هستند.

فضائلی بیان داشت: اگر می خواهیم ایران قوی تحقق پیدا کند، اجزاء رییسه این سیستم، دستگاه و نهاد رهبری، قوای سه گانه و دستگاه و نهادهای گوناگون دیگر است؛ پس قطعا یکی از بخش هایی که قدرت او به تحقق ایران قوی کمک خواهد کرد، قوای سه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور است

جهاد امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور است