مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:402023-12-26سياسي

گفت وگو با مردم امیدآفرین است / اطلاع رسانی ها بر مبنای حقایق باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت وگو با مردم را امیدآفرین دانست و گفت: نارضایتی ها عمدتاً ریشه در عدم تبیین اقدامات و دستاوردها دارد.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت وگو با مردم را امیدآفرین دانست و گفت: نارضایتی ها عمدتاً ریشه در عدم تبیین اقدامات و دستاوردها دارد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، 5 دی ماه در نشست تخصصی روابط عمومی پویا، زمینه ساز انتخابات مطلوب در شیراز با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، نقش روابط عمومی ها را در این عرصه یادآور شد و گفت: ساختار روابط عمومی ها بر پایه پشتوانه های علمی، فنی و هنری است که در حقیقت آیینه تمام نمایی از مجموعه خود را به نمایش می گذارند.

وی با ذکر این نکته که مردم عملکرد دستگاه های اجرایی را بر پایه تلاش روابط عمومی ها ارزیابی می کنند، روابط عمومی را سفیران آگاهی بخش، پیشرفت و تعامل دانست.

قزلسفلی از روابط عمومی ها خواست تا از چارچوب تفکرات حداقلی خارج شوند و سپس افزود: روابط عمومی ها در سیاست گذاری و تصمیم سازی ها بر پایه تحلیل های منسجم فعالیت کنند و پل ارتباطی میان جامعه و دستگاه ها ایجاد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، لازمه عصر ارتباطات را داشتن روابط عمومی های حداکثری و پویا دانست که محرک و پیشران سازمان باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با مردم امیدآفرین است / اطلاع رسانی ها بر مبنای حقایق باشد

گفت وگو با مردم امیدآفرین است / اطلاع رسانی ها بر مبنای حقایق باشد