مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:402024-01-07اقتصادي

افزایش 35هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آبشیرین کن های استان بوشهر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تا پیش از فصل گرمای سال آینده 35 هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آب شیرین کن های این استان افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر عصر امروز در بررسی روند طرح های آبرسانی در روستاهای هلیله و بندرگاه در نوار ساحلی بوشهر، اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح خط انتقال از آب شیرین کن به روستاهای ساحلی آغاز شده است.

وی افزود: در اجرا طرح خط انتقال از آب شیرین کن تا تأسیسات و خطوط انتقال روستاهای هلیله و بندرگاه و احداث مخزن با ظرفیت یک هزار مترمکعب، ایستگاه پمپاژ و تأسیسات کلرزنی این روستاها 75درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عالی بیان کرد: طول خط انتقال از آب شیرین کن تا تأسیسات آب روستاهای هلیله و بندرگاه پنج هزار و 200متر با لوله قطر 200 میلیمتر است.

وی گفت: این طرح تکمیل شده و در طرح آبرسانی به روستاهای هلیله و بندرگاه مخزن ذخیره آب با ظرفیت یک هزار مترمکعب به همراه ساختمان برق و تأسیسات کلرزنی و ساختمان دیزل به همراه محوطه سازی و ایستگاه پمپاژ در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اعلام اینکه تاکنون برای طرح های آبرسانی روستاهای یاد شده 250 میلیارد ریال تخصیص یافته است، افزود: برای اتمام  این طرح نیز 100 میلیارد ریال اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آبشیرین کن های استان بوشهر

افزایش 35هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آبشیرین کن های استان بوشهر