مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:502024-01-16دانش

بورسیه 15 نفر از دانشجویان سال آخر دکتری دانشگاه گرمسار به عنوان هیات علمی


رییس دانشگاه گرمسار از برنامه این دانشگاه برای پذیرش 15 نفر از دانشجویان سال آخر دکتری به عنوان هیات علمی خبر داد و گفت: متقاضیان باید از رساله دکتری خود دفاع کرده باشند.

- رییس دانشگاه گرمسار از برنامه این دانشگاه برای پذیرش 15 نفر از دانشجویان سال آخر دکتری به عنوان هیات علمی خبر داد و گفت: متقاضیان باید از رساله دکتری خود دفاع کرده باشند.

مجتبی حسینی فر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه دانشگاه گرمسار برای جذب دانشجویان سال آخر دکتری به عنوان هیات علمی، گفت: به منظور تامین بخشی از اعضای هیات علمی مورد نیاز دانشگاه گرمسار اقدام به جذب این دانشجویان در این دانشگاه می کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان فوق از طریق سامانه سازمان دانشجویان صورت میگیرد و دانشجویان از مراجعه به دانشگاه خودداری کنند.

رییس دانشگاه گرمسار تاکید کرد: متقاضیان جذب هیات علمی در این دانشگاه باید از عنوان رساله دکتری دفاع کرده و سال آخر دکتری باشند.

وی همچنین ظرفیت پذیرش دانشجویان سال اخر دکتری در دانشگاه گرمسار را 15 نفر اعلام کرد و گفت: بورس دکتری در رشته های مهندسی کامپیوتر، مهندسی نفت، عمران، صنایع انرژی، مهندسی پزشکی، پلیمر، مهندسی شهرسازی و معماری صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه 15 نفر از دانشجویان سال آخر دکتری دانشگاه گرمسار به عنوان هیات علمی

بورسیه 15 نفر از دانشجویان سال آخر دکتری دانشگاه گرمسار به عنوان هیات علمی