مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:352024-01-17اقتصادي

سهمیه توزیع 7 تن مرغ منجمد در شهرستان نور


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نور با اشاره به مجموع سهمیه توزیع 7 تن مرغ منجمد در این شهرستان، گفت: تاکنون چهار تن مرغ منجمد از میزان سهمیه به قیمت مصوب در بین متقاضیان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نور، هادی باقری عصر امروز در نشست با کشاورزان این شهرستان، اظهار کرد: تاکنون میزان 4 تن مرغ منجمد به قیمت مصوب در بین متقاضیان و همشهریان توزیع شده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نور تصریح کرد: مجموع سهمیه مرغ منجمد در شهرستان نور 7 تن بوده است و این مهم برای تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ کشتار روز انجام می شود.

باقری با اعلام اینکه سهمیه مرغ منجمد به قیمت مصوب هر کیلوگرم 65 هزار 700 تومان توزیع شده و در دسترس شهروندان قرار می گیرد، بیان کرد: یکی از ابزارهای موثر کنترل قیمت بازار مرغ، تزریق مرغ منجمد با نرخ مناسب در سطح فروشگاه ها خواهد بود.

  کشت گندم در 193 هکتار از اراضی بخش چمستان نور وی در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: 193 هکتار از اراضی بخش چمستان به کشت گندم اختصاص دارد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نور ادامه داد: کارشناس جهاد کشاورزی همیشه در کنار بهره برداران این بخش همراه و همگام هستند تا از کشاورزان این شهرستان حمایت لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه توزیع 7 تن مرغ منجمد در شهرستان نور

سهمیه توزیع 7 تن مرغ منجمد در شهرستان نور