مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:162023-12-31بين الملل

نمایشگاه آثار کاریکاتوریست های 33 کشور جهان برای حمایت از کودکان غزه در شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهردار شیراز یکشنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار هنرمندان کاریکاتوریست 33 کشور جهان با موضوع کودکان غزه گفت: در عصری که همه صحبت از حقوق بشر و صلح می کنند در گوشه ای از جهان بیش از یک ماه است که 28 هزار نفر از مردم بی گناه به خاک و خون کشیده شده که در این میان کودکان بیشترین آسیب را می بینند.

محمدحسن اسدی افزود: در زمانی که مناطق مسکونی با بمب افکن ها ویران می شود هر آزاده ای می تواند قضاوت کند که این اقدام یک فاجعه است اما در عصر کنونی که صحبت از صلح، آرامش و انسان دوستی می شود چنین اتفاق ناگواری رخ می دهد.

شهردار شیراز ادامه داد: در این راستا حوزه معاونت فرهنگی در حمایت از مردم و به ویژه کودکان مظلوم، بی دفاع و بی پناه غزه با برگزاری چنین رویدادی پیش قدم شد.

اسدی به آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: از 33 کشور آثار مختلفی با موضوع حمایت از کودکان غزه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و امروز شاهد افتتاحیه این نمایشگاه هستیم.

شهردار شیراز در خطاب به رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شیراز گفت: در کلیه گالری ها، مترو و فضاهایی که متعلق به شهرداری است، ارائه و نمایش این آثار در دستور کار قرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه آثار کاریکاتوریست های 33 کشور جهان برای حمایت از کودکان غزه در شیراز

نمایشگاه آثار کاریکاتوریست های 33 کشور جهان برای حمایت از کودکان غزه در شیراز