مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:002024-01-16اقتصادي

نرخ ساعتی انباشت ثروت ثروتمندان چه میزان است؟


آکسفام فاش کرد که با افزایش نابرابری جهانی، ثروتمندان ثروتمندتر می شوند و انباشت ثروت توسط نخبگان به 14 میلیون دلار در ساعت رسیده است.

- آکسفام فاش کرد که با افزایش نابرابری جهانی، ثروتمندان ثروتمندتر می شوند و انباشت ثروت توسط نخبگان به 14 میلیون دلار در ساعت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بیزنس، آکسفام فاش کرد که پنج فرد ثروتمند جهان از سال 2020 تاکنون بیش از دو برابر دارایی خود را کسب کردند و دارایی آنان از 405 میلیارد دلار به 869 میلیارد دلار رسیده است.

این گزارش نرخ هشداردهنده انباشت ثروت توسط ثروتمندان را روشن کرد که به 14 میلیون دلار در ساعت رسیده است، در حالی که نزدیک به پنج میلیارد نفر در سراسر جهان در فقر فرو می روند.

در حالی که ابرثروتمندان برای مجمع سالانه اقتصاد جهانی در داووس گرد هم می آیند، گزارش آکسفام تصویر تیره ای از جهانی را نشان می دهد که به سمت اولین تریلیونر خود طی یک دهه پیش می رود، در حالی که ریشه کنی فقر همچنان یک هدف دور باقی مانده است و پیش بینی می شود تا 229 سال دیگر تحقق یابد.

آمیتاب بهار، مدیر اجرایی موقت آکسفام بین الملل اظهار کرد ما شاهد آغاز یک دهه تقسیم با میلیاردها نفر هستیم که شوک های اقتصادی ناشی از همه گیری، تورم و جنگ را به دوش می کشند، در حالی که ثروت میلیاردرها رونق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ ساعتی انباشت ثروت ثروتمندان چه میزان است؟

نرخ ساعتی انباشت ثروت ثروتمندان چه میزان است؟