مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 13:002024-01-05ورزشي

نخستین حضور گیلان درلیگ پاورلیفتینگ کشور منتهی به نایب قهرمانی شد


به گفته رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی گیلان، تیم عقاب گیلان موفق شد در رقابت های لیگ پاورلیفتینگ کشور به میزبانی اهواز، مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیدحمیدرضا میرزاهد رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رقابت های لیگ پاورلیفتینگ کشور به میزبانی اهواز اظهار کرد: بچه های غیور پاورلیفتینگ گیلان در نخستین حضورشان در لیگ پاورلیفتینگ ایران توانستند با پشت سرگذاشتن تیم قدرتمند دانشگاه آزاد و پس از تیم ملی حفاری اهواز، به مقام دوم برسند.

  سیدحمیدرضا میرزاهد با اعلام اینکه تیم ملی حفاری اهواز از حضور 2 قهرمان گیلانی نیز بهره می برد، گفت: قرارداد کل تیم هشت نفره عقاب گیلان به اندازه یک بازیکن ملی حفاری اهواز هم نبود اما توانستند با اقتدار و تمام وجودشان مقام دوم لیگ را کسب کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

  رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی گیلان با بیان اینکه هرساله این مسابقات برگزار می شد و گیلان تیمی نداشت اما امسال سعی کردیم با کمترین اعتبار و باهمت و تلاش تیمی، برای نخستین بار در لیگ شرکت کنیم، افزود: حسین عباسی، مرتضی حسین نیا، علی گلعلی زاده، سجاد فلاحتکار، سلمان کیانپور، ابراهیم هاتفی، مهدی مرادی و ایلیا عاشوری به عنوان ورزشکار تیم عقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین حضور گیلان درلیگ پاورلیفتینگ کشور منتهی به نایب قهرمانی شد

نخستین حضور گیلان درلیگ پاورلیفتینگ کشور منتهی به نایب قهرمانی شد